Rozvoz zboží zajišťujeme po celé České republice prostřednictvím PPL. Ceny dopravy jsou uváděny včetně DPH.
Přeprava PPL je možná u zásilek do 50 kg a do hodnoty 50.000 Kč, které zároveň splňují obchodní podmínky PPL. Více informací naleznete na www.ppl.cz.
Nově si můžete zásilku nechat doručit na provozovnu PPL ParcelShop (místo pro výdej zásilek PPL CZ) dále jen provozovna ParcelShop. Provozovny ParcelShopů jsou v systému PPL identifikovány šestimístným kódem provozovny ParcelShop. Aby byla zásilka doručena na provozovnu ParcelShop, je nutné doplnit kód provozovny ParcelShop do doručovacích údajů. Ostatní pole adresy zůstávají nezměněna a musí obsahovat vaši adresu. Provozovnu si můžete najít na následující stránce s mapou všech partnerských provozoven. Kód provozovny ParcelShop se zobrazí po kliknutí na vybranou provozovnu přímo pod mapou – Mapa provozoven PPL ParcelShop.
U objednávky zboží do 2.000 Kč (bez DPH) účtujeme balné a poštovné. Aktuální ceny balného i poštovného jsou vždy zřetelně uvedeny při tvorbě objednávky zboží.
Při objednávce nad 2.000,- Kč (bez DPH) poštovné ani balné neúčtujeme.
Zboží zaslané prostřednictvím PPL Vám bude doručeno následující pracovní den po dni podání. Balík je doručen až do vašeho bytu/kanceláře do 18 hodin. Při převzetí zboží je možné platit platební kartou.
Není-li zásilka na první pokus doručitelná, zajistí zasílatel zanechání písemné zprávy o úmyslu zásilku doručit na uvedené adrese doručení a obstará uskutečnění pokusu o doručení ještě jednou následující pracovní den. Není-li možno zásilku opětovně doručit, bude vrácena odesílateli. Pokud zadáte při tvorbě své objednávky email a číslo mobilního telefonu, přijde Vám informace o odeslání zásilky, případně Vás doručovatel ještě telefonicky kontaktuje o čase doručení zásilky.
Kupující je povinen zboží od přepravce řádně převzít, zkontrolovat neporušenost obalů, počet balíků a v případě jakýchkoliv závad neprodleně oznámit přepravci. Daňový doklad (faktura) je vložen v každém balíku.